KLACHTREGELING

We hopen natuurlijk dat u tevreden bent over onze maaltijden en diensten. Het kan voorkomen dat er iets niet gaat zoals gepland. Klachten kunt u kenbaar maken door te e-mailen  naar info@sportstribe.nl.

 

We doen ons uiterste best om u een passende oplossing te bieden. Daarnaast verwijzen we u naar onze klachtenregeling, die ook in onze algemene voorwaarden is opgenomen. We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@sportstribe.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.